Friday 4 January 2013

Testimony


Testimony Product


Penolong Pengarah di Jabatan Kerajaan 

Saya mengalami Period Pain yang sangat kronik sejak anak dara lagi. Semua kawan2 yg sama belajar kat UK dulu, tau masalah saya sebab setiap kali period saya mesti dihantar ke Hospital. Selepas berkahwin pun masalah period pain ni tak settle lagi. Sakit sampai berpeluh-peluh. Kalau pakai T-shirt time sakit tuu, sampai boleh perah keluar peluh tuu. Mulut biru pucat macam mayat. Nightmare dibuatnya. Sakit setiap kali period mesti tak kurang dari 3 hari 2 malam. Dah 7 kali saya ke Indonesia untuk membeli ubat yang boleh kurangkan sakit tuu sebab ubat yang ada kat Malaysia ni dah immune dengan badan saya... Akhirnya PREMIUM BEAUTIFUL lah yang menghilangkan masalah saya. Sekarang saya boleh menjalani kehidupan yang normal macam wanita lain.Alhamdulillah.. dan yang paling penting suami semakin sayang dan sentiasa di sisi saya..

Penolong Pengarah di Syarikat GLC

Dulu saya risau tentang masalah perut buncit selepas melahirkan anak ke 3. Alhamdulillah selepas sebulan try pakai bengkung PREMIUM BEAUTIFUL yang Tynnie kasi tuu, suami saya tegur sebab nampak perut saya kembali normal. Oleh itu, saya memang tak tinggal set PREMIUM BEAUTIFUL saya ke mana pun saya pergi. Sekarang saya guna 2 set untuk pakai berganti-ganti. Suami pun semakin hari semakin sayang.. Alhamdulillah :)

Chef Pastry Hotel 5 star

Rahman, Port Dickson- Kerja sebagai Chef ni memang sibuk, lagi-lagi hujung minggu or cuti sekolah. Nak tinggal sekejap pun susah sebab masalah kurang pekerja....  Akibat daripada pemakaian uniform yang tebal 12jam sehari, saya mengalami gatal-gatal & ruam pada kulit bahagian pinggang dan dada.. memang tak selesa.. Syukurlah diperkenalkan dengan PREMIUM BEAUTIFUL ni.. semuanya hilang.. Buncit pun tak ada lagi... hehe..

Occupational Physiotherapist 

Ida, Teluk Intan- Alhamdulillah saya sudah dikurniakan 5 orang anak lelaki. Mula-mula dulu berpantang pun macam biasalah, sebab mak saya masih ada lagi. Tapi, bila dah anak 3 dah start nak pantang di rumah sendiri. Bukan apa .. nak privacy. Tapi biasalah kalau orang tua tak ada nak tengok-tengokkan, semua main skip saja... tak disiplin.. :).. kesannya UV Prolapse, tak boleh nak tahan kencing lama-lama & kerap kencing. Nak Keluar Travel jauh pun risau. Solat pun nak pastikan dah betul-betul tak ada. Nasib baik saya dikenalkan dengan PREMIUM BEAUTIFUL , Sekarang masalah sukar nak kawal kencing tiada lagi... Thanks Tynnie... :)

Guru Siswazah 

Siti, Lukut- Setelah sekian lama menunnggu (7tahun) untuk kelahiran anak yang ke-3, alhamdulillah dikurniakan seorang lagi cahaya mata lelaki kesan dari Pemakaian PREMIUM BEAUTIFUL & Maharani selama 2bulan... selepas bersalin pun rahim cepat kecut dengan pemakaian Girdle, tak perlu nak lilit bengkung panjang.

Site Engineer 

Khairul, Petaling Jaya- Saya memang ada Sinus, memang payah nak buat kerja. lagi-lagi di kawasan berdebu & ada penghawa dingin. Bersin dan berhingus tak henti-henti. Kalau pagi-pagi dah start bersersin mesti bawa ke tengahari dan terus demam. Kini, setelah pakai bengkung PREMIUM BEAUTIFUL, semua tu tak jadi masalah, tambahan pula nak angkat benda berat pun tak jadi masalah. Perut buncit pun tak de dah.

Pengarah di sebuah Syarikat Terkenal

Helmi, Shah Alam- Kerjaya yang sibuk memang tak ada masa nak jaga badan. Nak amik masa bersenam pun rasa rugi. Selalu outstation ke luar negara and meeting sana sini... Makan pula memang tak pernah nak pantang... Sebelum ni ada kesedaran nak diet, abis RM4500 pada product & menu yang ditawarkan. hasilnya 1kg sebulan sahaja....  sekarang setelah berjumpa dengan bengkungPREMIUM BEAUTIFUL & Lactolite ni turun 10kg dalam masa 1bulan saja, rasa puas hati sangat-sangat dah. 
.
Sebelum ini saya pun ada mengalami slip disc. Alhamdulillah sejak pakai bengkung PREMIUM BEAUTIFUL ni takde rasa sakit2 langsung dah. 

Galakkan isteri pakai.. memang betul tynnie cakap, PRODUK ABANG SAYANG ni memang power!!!    sekarang ni sanggup cancel meeting sebab nak temankan isteri keluar... I memang suggest pada lelaki kat luar sana... 

No comments:

Post a Comment