Tuesday 15 January 2013

Apa itu Premium Beautiful??




✿~✿ Premium Beautiful ialah korset no. 1 di Malaysia yang telah banyak membantu wanita2 Malaysia menyelesaikan masalah serta mengembalikan semula kecantikan, keyakinan dan kesihatan mereka pada tahap yang paling optimum.

✿~✿ Ianya bukan korset biasa, tetapi:
- Fokus 70% untuk kesihatan dalaman dan luaran. 30% untuk pembentukan badan, dan 100% keyakinan kepada wanita.
- Membantu melancarkan perjalanan darah dan meningkatkan kadar metabolisma dalam
-Waranty seumur hidup. Ini bermakna, sebarang kerosakan atau koyak, boleh dihantar untuk pembaikan. Ianya PERCUMA
- Ia mendapat pengiktirafan produk SUPERBRANDS. Ini bermakna Premium Beautiful sangat berkualiti tinggi dan terlaris di pasaran.

✿~✿ Ia mengandungi Far Infra Red Rays (FIR).
-Mendapat pengiktirafan antarabangsa, ACA (American Chiropratic Association)
Pengiktirafan daripada Pakar Sakit Belakang daripada USA, Qubec dan Kanada.
-Fabrik Akwatek dan Akwadyne yg selalunya di gunakan untuk baju angkasawan
Fabrik yang boleh menstabilkan suhu badan. jika suhu persekitaran panas, Premium Beautiful boleh menyejukkan badan. Jika suhu persekitaran sejuk, Premium Beautiful boleh memanaskan badan si pemakai.
-Menyah-bau badan si pemakai.



Tahukah anda, apa benefit Far Infrared??

Matahari memancarkan Sinar yang tampak oleh mata kita juga memancarkan sinar yang tampak oleh mata kita. Salah satunya adalah sinar ultra violet dan sinar Infra Merah.

Sinar Infra Merah memiliki panjang gelombang antara 4 sampai 1000 mikron, memberi rasa hangat kepada tubuh kita saat diterpa oleh cahaya Matahari.

Penelitian terbaru mengenai Bioteknologi, menemukan bahwa Sinar Infra Merah gelombang panjang berperan penting dalam formasi dan pertumbuhan mahluk hidup.

Sinar Infra Merah disebut juga sebagai Cahaya Biogenetika. Semua mahluk hidup di Bumi terdiri sebagian besar dari molekul Air dan protein yang sangat kompleks. Bilamana molekul air di beri pancaran enerji Nur Syamsi, maka akan terjadi suatu resonansi, yang menyebabkan pengionisasian air tsb menjadi ion Hidrogen dan Oksigen dengan kecepatan ionisasi yang sangat tinggi.

Proses Ionisasi ini disebut sebagai pengaktifan air, jika ini terjadi dalam tubuh manusia, maka akan meningkatkan secara luarbiasa metabolisme sel dan proses pembuangan sisa metabolisme sel menjadi lebih aktif dan efektif sehingga menghasilkan perkembangan sel yang menakjubkan.

Jika anda berminat untuk mendapatkan set premium beautiful ...sila hubungi kami untuk keterangan lanjut ....0189590616 (Tynnie) / 0193566793 (Zatty) atau email ke irisbeautifulcollection@gmail.com


No comments:

Post a Comment